Najpopularniejsze studio filmowe i świat mody łączą siły. W projekcie wzięli udział rysownicy i animatorzy Disney oraz znani projektanci i osobistości świata mody. Efektem współpracy jest bajka o myszce Minnie, która marzy o udziale w paryskim fashion weeku.
W filmie zobaczymy najsłynniejsze postaci Disneya i ludzi mody m.in. ulubieni bohaterowie bajek dla dzieci wcielili się w modeli i przeszli po wybiegu w odmienionych, wychudzonych wcieleniach, co, jak można się było spodziewać, szokuje i wzbudza kontrowersje.
Na forach internetowych zawrzało. Zniesmaczeni są zarówno rodzice małych fanów Disneya jak i miłośnicy klasyków wytwórni. Animatorzy nie tylko zmasakrowali legendarne postaci - dopasowując je do standardów świata mody wysłali najmłodszym sygnał najgorszy z możliwych: wygląd jest najważniejszy, żeby wyglądać dobrze w sukience musisz być chuda i wysoka. Co ciekawe, odmienioną Minnie krytykują nawet fashioniści, twierdząc, że wygląda jak dziwka uzależniona od heroiny.
“Electric Holiday” is a project of Walt Disney Studios and Barneys New York. The one-time holiday promotion includes a moving art video that was designed to be a playful interpretation of the fashion world where Minnie Mouse briefly imagines what it would be like if she and her friends were a part of that high fashion world. The images shown during the brief dream sequence in the moving art video are highly stylized interpretations of these artistic characters. In the end, the video concludes with Minnie returning back to her classic self happily wearing a Lanvin designer dress.
Even people from fashion claim that it isn't a good idea to make a model from Minnie. Disney's followers think the same.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz