Nadchodzi Carine Roitfeld z nowym magazynem pod pachą. Już za dwa miesiące zobaczymy efekty pracy eks-redaktor naczelnej francuskiego "Vogue'a".
W sieci pojawiło się pierwsze zdjęcie z owianego już legendą magazynu. Zdjęcie Sebastiana Faena to kwintesencja pełnego dramatyzmu stylu Carine. Widzimy na nim Juliet Ingleby – młodą modelkę z Holandii, która kroczy przez cmentarz z obstawą trzech czarnych niewiast, ubrana tylko w fioletowy welon.
Już teraz można zamówić magazyn, który trafi na rynek 13 września. 15
dolarów zapłacimy za kopię drukowaną, a tylko 5 dolarów za wersję
elektroniczną. Impreza promująca magazyn ma się podobno odbyć podczas
nowojorskiego tygodnia mody.
New details about Carine Roitfeld's long-awaited magazine are out. It'll be named CR Fashion Book (or CR for short), with the initials written across the cover in Roitfeld's handwriting. "The name's not a big surprise, but oh well," she tells WWD (our prediction was so close!). As previously reported, the book will debut in September under Fashion Media Group LLC (Stephen Gan's New York–based company, which also publishes Visionaire, V, and VMan) and come out twice annually.
The 288-page premiere issue will feature approximately 100 ad pages, with advertisers including Gucci, Chanel, Giorgio Armani, Cartier, and Louis Vuitton onboard (Roitfeld says advertisers were "very receptive and eager to participate"). WWD has a few pages from the magazine's mock-up that was shown to advertisers — so, not the real issue, but something like it — which features a cover starring model Kati Nescher and fashion spreads shot by Sebastian Faena. In addition to the magazine's paper edition, a corresponding website will contain shorter, newsy pieces.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz