O nadchodzącej rewolucji w Yves Saint Laurent świat mody huczał już od jakiegoś czasu. Nowy dyrektor kreatywny marki Hedi Slimane po objęciu stanowiska zaczął od wprowadzenia spektakularnych zmian. I tak kultowe YSL przestało istnieć, nadeszła nowa era Saint Laurent Paris.
Oficjalnie, nowe czarno białe logo pojawiło się 21 lipca, wywołując falę krytyki Internautów.
A gdzie symbolika? To nie jest ikoniczne - protestowali w komentarzach. Wygląda jak ZARA - padały kolejne oskarżenia. Jeszcze twierdzili, że YSL bez Y to już nie YSL.
Zupełnie innego zdania jest Karl Lagerfeld, a także modelka, Arizona Muse.
Sądzę, że to bardzo dobre posunięcie... Paryż
potrzebuje nowości, stymulacji... To jest dobre dla wszystkich.
Współzawodnictwo jest zawsze zdrowe, zwłaszcza w tym biznesie. Uwielbiam
ten pomysł. Myślę, że jest to ważne i interesujące. Potrzebowaliśmy czegoś tak świeżego - powiedział mistrz brytyjskiemu ELLE.
Myślę, że zmiana była dobrym pomysłem... Ludzie
niezwiązani ze światem mody mogą nie wiedzieć, że do teamu dołączył nowy
projektant, zmiana logo jest więc zrozumiałym sposobem zaznaczenia
dużej zmiany. To coś, co wszyscy zauważą, nie tylko ludzie mody. Pierwszą kampanię zrobiłam dla YSL, z przyjemnością wzięłabym udział w kolejnej - wyznała Arizona Muse w brytyjskim Vogue'u.
Why the beloved brand needs an edgy update, the fashion world certainly has mixed feeling.
Couture
of the highest caliber, it's hard to imagine messing with the timeless
fashion name, but we anxiously await the official unveiling of the
'Saint Laurent' logo.
A saving grace, the logo change will only
affect the ready-to-wear line. All other products from the fashion
house will continue to carry the iconic YSL logo designed by Adolphe
Mouron Cassandre in 1963.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz