środa, 4 lipca 2012

Kilka słów o Sophii Amoruso

Sophia Amoruso ma 28 lat, a już od czterech jest prawdziwą kobietą sukcesu. Założyła sklep internetowy Nasty Gal, w którym sprzedaje supermodne, ale niekoniecznie bardzo drogie ubrania. W tym roku sklep ma szansę zyskać 128 milionów dolarów. 

Jaki jest sekret Amoruso? 
Nie korzysta z tradycyjnych reklam ani promocji. Skupia się na marketingu w mediach społecznościowych – na Facebooku, Twitterze, Instagramie i Tumblrze. Jej pracownicy nieustannie komunikują się z użytkownikami i odpowiadają na ich liczne pytania. Amoruso nie robi wyprzedaży ani przecen. Kupuje tylko te ubrania, które są w trendzie i powstają w krótkich seriach. Udaje jej się sprzedać 93% inwentarza w pełnej cenie. Sklep odwiedza dziennie 250 tysięcy klientek. 10% z nich odwiedza stronę częściej niż sto razy w miesiącu. Zanim Sophia założyła sklep, zaistniała w mediach społecznościowych. Na MySpace miała oblegany profil, potem sprzedawała rzeczy vintage na eBayu.

Moja filozofia: sprzedać rzeczy drożej niż je kupiłam. 

Jej biznesem interesuje się wiele firm z Doliny Krzemowej, w tym Facebook. Póki co, Sophia startuje z własną linią ubrań. 



  
Nasty Gal is a global online destination for fashion-forward, free-thinking girls. In 2006, founder Sophia Amoruso started an eBay store selling a highly curated selection of vintage pieces. In just five short years, the shop has grown to become an international style source offering both new and vintage clothing, shoes, and accessories. 

The name was inspired by the song and album “Nasty Gal.” Betty Davis, the patron saint of badass women, was known for her unapologetically sexy funk music which comprises our vision of femininity—complete with lamé platform thigh-high boots. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz