Po raz kolejny ruszyła akcja "You Can't Fake Fashion".
W akcji wzięli udział m.in. Ralph Lauren, Diane von Furstenberg, Tory Burch, The Row, Billy Reid, John Varvatos, Rachel Roy, Tommy Hilfiger, Charlotte Ronson, Vivenne Tam. Każda-zaprojektowana na potrzeby akcji-torba jest piękna i wyjątkowa, większość ozdobiono logo "You Can't Fake Fashion".
W akcji wzięli udział m.in. Ralph Lauren, Diane von Furstenberg, Tory Burch, The Row, Billy Reid, John Varvatos, Rachel Roy, Tommy Hilfiger, Charlotte Ronson, Vivenne Tam. Każda-zaprojektowana na potrzeby akcji-torba jest piękna i wyjątkowa, większość ozdobiono logo "You Can't Fake Fashion".
Akcja polega na uświadamianiu kobiet, że podróbki są nic nie warte.
Kiedy kupujemy oryginalną torbę, oprócz loga znanego designera
otrzymujemy przede wszystkim wysoką jakość produktu. Znane domy modowe
bazują na najwyższym kunszcie wykonania i dbałości o najmniejszy
szczegół. W przypadku podróbek jest dokładnie odwrotnie, stąd ich niska
cena.
Współpraca CFDA i eBay ma na celu propagowanie oryginalnych produktów i
walkę z kopiowaniem, imitacjami oraz podróbkami, które są bolączką wielu
projektantów. Na stronie eBay Fashion Fault można nabyć powyższe torebki, "biorące udział" w akcji i-tym samym-przyłączyć się do czegoś, co jest w ostatnich latach naprawdę zmasowanym działaniem, mającym na celu wyeliminowaniem podróbek z rynku.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz